Lemme explain some shit..



 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Lemme explain some shit..

Go down 
AuthorMessage
Kizomaru Hotaru
Admin
avatar

Title : The Shadow Mistress~
Posts : 3304
Soul Cash : 2717
Female Age : 27
Location : Deep in the Shadows of Hell

Character sheet
RPC's:

PostSubject: Lemme explain some shit..   Wed Jan 02, 2013 9:25 am

First off I wanna apologize for not being here as often as I should be, a lot of family shit happening since it was the holidays; first Christmas and then...On Christmas getting this really "rad gift" from mother nature e.e Which put me outta commission for awhile...To now where I've just been really fucking tired lately and have been passing out earlier than I usually do...I thought that would stop since I didn't have work but....

Also I've been needing to spend time with the family, so they don't get butthurt and shit, cause I've been threatened to have my comp taken away for spending so much time on it...Yeah, stupid I know e.e

Not to mention I've been stressed and mind bogged because I've been looking for more work, I've got my commission to finish(it's almost done, no point in refunding them if it's almost finished; just need to get it finished finally..which would happen if the above weren't playing factors) and all the posting here @.@ It bogs you down, big time...

So, here's how things are gonna go; I'm gonna list my important topics that NEED to be focused on, the rest I don't mention are not on my priority list and there for will take more time to reply to; I don't wanna hear/see any bitching or fussing or anything outta the people I'm with in those topics, cause y'all need ta understand it's my job as not only an Admin but as a Sin, he Espada Queen, and a Captain, to keep the story going as best as I can; that means I have topics which take precedence over others in order to make that happen, so no whining e.e Any whiners will be promptly ignored and I'll move on with my life.

Now to the topics:

The Spoils of the Hunt

An Audience with the Queen

An Unexpected Guest

Chaotic Evening Stroll

Shedding Light on the Situation (Now this one will still take time because it's lower on the priority list, but it's still important none the less; if Kilk made those edits I told him to than it won't be so bad if I don't reply to this right away)

Spoils is Number one on the list because the two following will inevitably lead back to that topic once they are finished; if the topic you share with me is not listed well I'm sorry but right now it's not that high up on the list right now but I will still reply when able; feel free to just ditch me if you'd like.

Also if I'm rushed I WILL most likely just ignore your thread all together and continue with my business.


Back to top Go down
Mugetsu
Admin
avatar

Title : The Infamous Hash, Unlimited Potential, Black Ice
Posts : 4463
Soul Cash : 4107
Female Age : 24
Location : Barrie, Ontario

Character sheet
RPC's:

PostSubject: Re: Lemme explain some shit..   Wed Jan 02, 2013 11:36 am

Hey, it's all good. Holidays are bleh.



WITNESS MY POWER:
 
Back to top Go down
http://bleachoblivion.canadian-forum.com
Kizomaru Hotaru
Admin
avatar

Title : The Shadow Mistress~
Posts : 3304
Soul Cash : 2717
Female Age : 27
Location : Deep in the Shadows of Hell

Character sheet
RPC's:

PostSubject: Re: Lemme explain some shit..   Thu Jan 03, 2013 7:15 pm

Recently everything's been bleh x.x This is mainly for people who are gonna more than likely harass me o.e So I can refer them here and shut 'em up XD


Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Lemme explain some shit..   

Back to top Go down
 
Lemme explain some shit..
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gonna Get Shit-Faced! :D
» [OOC] Introduction Shit
» Welcome to Sunny Florida ... wait ... crap.
» OC Bios (Org. XIV)
» My Soda

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BLEACH NIRVANA ::  Community :: Introductions and Absences-
Jump to:  
SISTER SITES
SO I WISH FOR STRENGTH
Devil Never Cry
Road to Nowhere Bleach The World
KHA An AU KH/FF School RP Forum
CENSUS
IF I CANNOT PROTECT THEM FROM THE WHEEL
ARRANCAR 16 18
BOUNT 3 3
FULLBRINGER 5 12
HOLLOW 3 4
HUMAN 6 7
QUINCY 7 6
SHINIGAMI 13 36
TOGABITO 8 12
VISORED 7 11
TOTAL 68 108
SPOTLIGHT
THEN GIVE ME A STRONG BLADE
Doctor is the member of the month. Ever since he joined, he's been extremely active, and really knows how to get things moving plot-wise. He was recently promoted to staff as well, and so far has shown great enthusiasm. He's also a friendly presence in the c-box, which is never a bad thing.

Gray is character of the month. Apparently one of the more popular characters on the site, well-known for his habit of stripping, which isn't good enough for Ulqui, but seems to do the job for his numerous IC fangirls. Has also earned (EARNED, not bought) numerous stat points in the past few months. Side note: Anyone who speaks of a gilf pairing will be shot on sight. :U
CREDITS
TO SHATTER FATE
Skin coded by Mugetsu. Some codes were taken from w3schools. Various images were taken from zerochan. Information used was taken from Bleach Wiki. Tite Kubo owns Bleach and it's respective characters. Information and posts made on the forum are copyrighted to the member base. Please do not steal.